سئو در اراك سئو در اراك

وبلاگ مطالب اموزنده و آموزشي

آيا سايت شما ترافيك بيشتري مي خواهد؟

ديجيتال ماركتينگ امروزه بيش از هر زمان ديگري اهميت دارد. شما مي‌توانيد براي تسريع در روند ديجيتال ماركتينگ خود در سال 2021 به سراغ شركت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات برويد. با اين كار شما مي‌توانيد از يك استراتژي مناسب براي بهبود بازاريابي خود استفاده كنيد؛ اما آيا مي‌دانيد براي اين كار بايد از كجا شروع كنيد؟ براي فهميدن اين سؤال همراه ما باشيد.

 ديجيتال ماركتينگ به طور خاص به منظور دستيابي به اهداف بازاريابي ارائه مي‌شود. در اين فرايند با استفاده از فناوري‌ها و رسانه‌هاي ديجيتال و آنلاين، فعاليت‌هاي بازاريابي با يكديگر ادغام شده و بر اساس كمپين‌هاي تبليغاتي سازماندهي مي‌شوند.
بر اساس نوع استراتژي شما و همچنين تكنيك هاي ايجاد شده در خدمات ماركتينگ براي كسب‌وكار شما، بايد از اين بخش ها به صورت مستمر استفاده شود. در هر استراتژي، تعداد زيادي تاكتيك دقيق وجود دارد كه براي موفقيت مهم هستند؛ بنابراين، آن‌ها بايد ارزيابي و اولويت بندي شوند.

 
[عكس: -و-ديجيتال-ماركتينگ-1024x576.jpg]

[عكس: -براتي-1-1024x576.jpg]
براي اينكه به راحتي بتوانيد استراتژي ديجيتال ماركتينگ خود را دريافت و آن را پياده‌سازي كنيد بايد از افراد متخصص و حرفه‌اي كه خدمات ماركتينگ را ارائه مي‌دهند استفاده كنيد. حسين براتي به عنوان يكي از افراد متخصصان اين صنعت، مجموعه‌اي برتر از خدمات و استانداردها را به شما ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي با مشاوره با حسين براتي در خصوص طراحي سايت، طراحي اپليكيشن، مديريت شبكه‌هاي اجتماعي، امنيت سايت، توليد محتوا و دريافت استراتژي‌هاي مختلف صحبت كرده و بهترين و مناسب‌ترين روش‌ها را براي بهبود و رونق كسب‌وكار خود دريافت نماييد.

اگر يك كسب‌وكار يا ساير فعاليت‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي داريد، اما وب‌سايتي نداريد، فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست مي‌دهيد. با استفاده از سايت و ديجيتال ماركتينگ دستيابي به اهداف مختلف به راحتي امكان‌پذير بوده و كسب‌وكار شما رشد قابل‌توجهي خواهد داشت.
 


آشنايي با حسين براتي

داراي 6 سال سابقه مديريت در زمينه ديجيتال ماركتينگ، سئو، توليد محتوا و مشاوره در كسب و كار هاي مختلف

مهارت ها شامل :

Schema – Google search console -Google Analytics – SEM – SEO – WordPress – friendly keywords – link-building – MOZ – Seo On-page / Off-page – Yoast-Rank math – Business Administration – Marketing & Advertising

ديجيتال ماركتينگ و سئو به شما كمك مي‌كنند كه مردم كسب‌وكار شما را بهتر ديده و با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. همچنين به اين نكته توجه داشته باشيد كه توليد محتواي سئو شده و تخصصي يك ابزار بازاريابي عالي با مزاياي بسيار براي كارآفرينان و مشاغل مختلف است.

آيا اماده هستيد كه كسب و كار خود را در اينترنت مطرح كنيد؟

مرحله اول : در ابتدا بايد براي كسب‌وكار خودتان يك سايت داشته باشيد. فرقي نمي‌كند كه صنعت‌گر هستيد يا فروشنده لباس، توليدكننده يا ارائه‌دهنده خدمات، امروزه همه كسب‌وكارها، تكرار مي‌كنم همه كسب‌وكارها به سايت نياز دارند!

مرحله دوم :سايت شما بايد در گوگل ديده شود. اگر سايت شما در گوگل ديده نشود، انگار كه هيچ سايتي نداريد! براي ديده شدن بايد محتواي مناسب توليد كنيد. به اين توجه كنيد كه در دنياي اينترنت اين محتواها هستند كه كاربران را جذب مي‌كنند.

مرحله سوم :سايت شما بايد براي گوشي‌هاي موبايل بهينه باشد. امروزه در هر خانه‌اي بيشتر از 2 گوشي تلفن همراه وجود دارد. اين يعني هر گوشي تلفن همراه به معني يك بازديدكننده و يك مشتري! پس بهينه‌سازي سايت را همين الان شروع كنيد.

مرحله چهارم :سايت خود را براي موتورهاي جست‌وجو بهينه‌سازي كنيد. اين كار با عنوان سئو شناخته مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه بدون بهينه‌سازي و سئو كردن سايت ، تمام مراحل قبلي بي‌تأثير خواهد بود! اهميت سئو در دنيا بسيار بالاست!


سئو چيست و چرا اينقدر اهميت دارد؟

احتمالاً صدها بار شنيده‌ايد كه بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO) يك ابزار بازاريابي ديجيتال حياتي است؛ اما آيا واقعاً مي‌دانيد سئو چگونه كار مي‌كند؟ حتي اگر درك اوليه‌اي از آنچه مستلزم آن است داشته باشيد، ممكن است هنوز درك كاملي از اين فرآيند پيچيده و چندوجهي نداشته باشيد.

سئو از عناصر متعددي تشكيل شده و دانستن اينكه آن‌ها چيست‌اند و چگونه كار مي‌كنند، براي درك اينكه چرا سئو بسيار مهم است، كليدي است. به طور خلاصه، سئو بسيار مهم است زيرا باعث مي‌شود وب سايت شما بيشتر ديده شود و اين به معناي ترافيك بيشتر و فرصت‌هاي بيشتر براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان است.

 
در نتيجه سايت‌هايي كه سئوي خوبي دارند، بازديد كننده بيشتر و مشتري بيشتري دارند. اين به معني درامد بيشتر است!

[عكس: Hossein-barati-حسين-براتي-متخصص-سئو-و-دي...ركتينگ.jpg]

يكي ديگر از دلايل حياتي بودن سئو براي كسب‌وكارها اين است كه زماني كه براي توليد محتواي عالي و بهينه‌سازي سئو، اقدام مي‌كنيد، اين كار در نهايت تأثير مستقيم روي كيفيت و كارايي سايت شما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، هنگامي كه اقداماتي را انجام مي‌دهيد تا سايت خود را ريسپانسيو (بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي تلفن همراه) كنيد، آن را براي همه بازديدكنندگان تلفن همراه و همچنين افرادي كه از تبلت يا لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند نيز بهينه مي‌كنيد.

به طور مشابه، با افزايش سرعت بارگذاري صفحه خود، كاربران بيشتري را جذب مي‌كنيد و بازديدكنندگان را تشويق مي‌كنيد كه زمان بيشتري را در سايت شما صرف كنند.

اين نكته را بايد به خوبي بدانيد كه كاربران و مشتريان شما انتظار دارند كه يك صفحه در سريع‌ترين زمان ممكن بارگذاري شود! هرچه زمان بارگذاري بيشتر باشد، امكان خروج كاربران از سايت شما بيشتر مي‌شود.

منبع : سايت اوجتا -

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/30  ساعت: ۱۱ توسط:tabehestila :

آيا سايت شما ترافيك بيشتري مي خواهد؟

ديجيتال ماركتينگ امروزه بيش از هر زمان ديگري اهميت دارد. شما مي‌توانيد براي تسريع در روند ديجيتال ماركتينگ خود در سال 2021 به سراغ شركت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات برويد. با اين كار شما مي‌توانيد از يك استراتژي مناسب براي بهبود بازاريابي خود استفاده كنيد؛ اما آيا مي‌دانيد براي اين كار بايد از كجا شروع كنيد؟ براي فهميدن اين سؤال همراه ما باشيد.

 ديجيتال ماركتينگ به طور خاص به منظور دستيابي به اهداف بازاريابي ارائه مي‌شود. در اين فرايند با استفاده از فناوري‌ها و رسانه‌هاي ديجيتال و آنلاين، فعاليت‌هاي بازاريابي با يكديگر ادغام شده و بر اساس كمپين‌هاي تبليغاتي سازماندهي مي‌شوند.
بر اساس نوع استراتژي شما و همچنين تكنيك هاي ايجاد شده در خدمات ماركتينگ براي كسب‌وكار شما، بايد از اين بخش ها به صورت مستمر استفاده شود. در هر استراتژي، تعداد زيادي تاكتيك دقيق وجود دارد كه براي موفقيت مهم هستند؛ بنابراين، آن‌ها بايد ارزيابي و اولويت بندي شوند.

 
[عكس: -و-ديجيتال-ماركتينگ-1024x576.jpg]

[عكس: -براتي-1-1024x576.jpg]
براي اينكه به راحتي بتوانيد استراتژي ديجيتال ماركتينگ خود را دريافت و آن را پياده‌سازي كنيد بايد از افراد متخصص و حرفه‌اي كه خدمات ماركتينگ را ارائه مي‌دهند استفاده كنيد. حسين براتي به عنوان يكي از افراد متخصصان اين صنعت، مجموعه‌اي برتر از خدمات و استانداردها را به شما ارائه مي‌دهد. شما مي‌توانيد به راحتي با مشاوره با حسين براتي در خصوص طراحي سايت، طراحي اپليكيشن، مديريت شبكه‌هاي اجتماعي، امنيت سايت، توليد محتوا و دريافت استراتژي‌هاي مختلف صحبت كرده و بهترين و مناسب‌ترين روش‌ها را براي بهبود و رونق كسب‌وكار خود دريافت نماييد.

اگر يك كسب‌وكار يا ساير فعاليت‌هاي خلاقانه و حرفه‌اي داريد، اما وب‌سايتي نداريد، فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست مي‌دهيد. با استفاده از سايت و ديجيتال ماركتينگ دستيابي به اهداف مختلف به راحتي امكان‌پذير بوده و كسب‌وكار شما رشد قابل‌توجهي خواهد داشت.
 


آشنايي با حسين براتي

داراي 6 سال سابقه مديريت در زمينه ديجيتال ماركتينگ، سئو، توليد محتوا و مشاوره در كسب و كار هاي مختلف

مهارت ها شامل :

Schema – Google search console -Google Analytics – SEM – SEO – WordPress – friendly keywords – link-building – MOZ – Seo On-page / Off-page – Yoast-Rank math – Business Administration – Marketing & Advertising

ديجيتال ماركتينگ و سئو به شما كمك مي‌كنند كه مردم كسب‌وكار شما را بهتر ديده و با برند، محصولات و خدمات شما آشنا شوند. همچنين به اين نكته توجه داشته باشيد كه توليد محتواي سئو شده و تخصصي يك ابزار بازاريابي عالي با مزاياي بسيار براي كارآفرينان و مشاغل مختلف است.

آيا اماده هستيد كه كسب و كار خود را در اينترنت مطرح كنيد؟

مرحله اول : در ابتدا بايد براي كسب‌وكار خودتان يك سايت داشته باشيد. فرقي نمي‌كند كه صنعت‌گر هستيد يا فروشنده لباس، توليدكننده يا ارائه‌دهنده خدمات، امروزه همه كسب‌وكارها، تكرار مي‌كنم همه كسب‌وكارها به سايت نياز دارند!

مرحله دوم :سايت شما بايد در گوگل ديده شود. اگر سايت شما در گوگل ديده نشود، انگار كه هيچ سايتي نداريد! براي ديده شدن بايد محتواي مناسب توليد كنيد. به اين توجه كنيد كه در دنياي اينترنت اين محتواها هستند كه كاربران را جذب مي‌كنند.

مرحله سوم :سايت شما بايد براي گوشي‌هاي موبايل بهينه باشد. امروزه در هر خانه‌اي بيشتر از 2 گوشي تلفن همراه وجود دارد. اين يعني هر گوشي تلفن همراه به معني يك بازديدكننده و يك مشتري! پس بهينه‌سازي سايت را همين الان شروع كنيد.

مرحله چهارم :سايت خود را براي موتورهاي جست‌وجو بهينه‌سازي كنيد. اين كار با عنوان سئو شناخته مي‌شود. به ياد داشته باشيد كه بدون بهينه‌سازي و سئو كردن سايت ، تمام مراحل قبلي بي‌تأثير خواهد بود! اهميت سئو در دنيا بسيار بالاست!


سئو چيست و چرا اينقدر اهميت دارد؟

احتمالاً صدها بار شنيده‌ايد كه بهينه‌سازي موتور جستجو (SEO) يك ابزار بازاريابي ديجيتال حياتي است؛ اما آيا واقعاً مي‌دانيد سئو چگونه كار مي‌كند؟ حتي اگر درك اوليه‌اي از آنچه مستلزم آن است داشته باشيد، ممكن است هنوز درك كاملي از اين فرآيند پيچيده و چندوجهي نداشته باشيد.

سئو از عناصر متعددي تشكيل شده و دانستن اينكه آن‌ها چيست‌اند و چگونه كار مي‌كنند، براي درك اينكه چرا سئو بسيار مهم است، كليدي است. به طور خلاصه، سئو بسيار مهم است زيرا باعث مي‌شود وب سايت شما بيشتر ديده شود و اين به معناي ترافيك بيشتر و فرصت‌هاي بيشتر براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان است.

 
در نتيجه سايت‌هايي كه سئوي خوبي دارند، بازديد كننده بيشتر و مشتري بيشتري دارند. اين به معني درامد بيشتر است!

[عكس: Hossein-barati-حسين-براتي-متخصص-سئو-و-دي...ركتينگ.jpg]

يكي ديگر از دلايل حياتي بودن سئو براي كسب‌وكارها اين است كه زماني كه براي توليد محتواي عالي و بهينه‌سازي سئو، اقدام مي‌كنيد، اين كار در نهايت تأثير مستقيم روي كيفيت و كارايي سايت شما خواهد گذاشت.

به عنوان مثال، هنگامي كه اقداماتي را انجام مي‌دهيد تا سايت خود را ريسپانسيو (بهينه‌سازي براي گوشي‌هاي تلفن همراه) كنيد، آن را براي همه بازديدكنندگان تلفن همراه و همچنين افرادي كه از تبلت يا لپ‌تاپ استفاده مي‌كنند نيز بهينه مي‌كنيد.

به طور مشابه، با افزايش سرعت بارگذاري صفحه خود، كاربران بيشتري را جذب مي‌كنيد و بازديدكنندگان را تشويق مي‌كنيد كه زمان بيشتري را در سايت شما صرف كنند.

اين نكته را بايد به خوبي بدانيد كه كاربران و مشتريان شما انتظار دارند كه يك صفحه در سريع‌ترين زمان ممكن بارگذاري شود! هرچه زمان بارگذاري بيشتر باشد، امكان خروج كاربران از سايت شما بيشتر مي‌شود.

منبع : سايت اوجتا -

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/30  ساعت: ۱۱ توسط:tabehestila :

انتخاب بهترين متخصص سئو در اراك – 14 نكته مهم

سئو در اراك در سال‌هاي اخير به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شركت و كارخانجات با توجه به رقابت گسترده در دنياي اينترنت اقدام به طراحي سايت نموده‌اند. با اين حال خيلي زود اين شركت‌ها متوجه شدند كه داشتن يك سايت به تنهايي كافي نيست به همين دليل به دنبال بهترين متخصص سئو در اراك گشته و افرادي را براي توسعه سايت و بهبود سئو خود انتخاب كرده‌اند.

با اين حال انتخاب كارشناس سئو در اراك كار سختي است. عموم افراد حرفه‌اي در اين زمينه معمولاً با شركت‌هاي تهران و يا شهرهاي ديگر كار مي‌كنند. دليل اين امر هم واضح است. وجود فرصت‌هاي كار بيشتر و همچنين توانايي مالي شركت‌هاي تهراني نسبت به شركت‌هاي اراكي باعث شده است كه افراد حرفه‌اي در زمينه سئو در شهر اراك خيلي خوب شناسايي نشوند. با اين حال نااميد نشويد. انتخاب بهترين متخصص سئو در اراك كار سختي نيست. براي اينكه با يكي از بهترين افراد در اين زمينه آشنا شويد تا پايان اين مقاله همراه ما باشيد.

اهميت سئو در شهر اراك

اهميت سئو در اراك

همان‌طور كه گفته شد اهميت سئو در اراك در سال‌هاي اخير به شدت افزايش پيدا كرده است. وجود قطب‌هاي صنعتي بزرگ در اين شهر باعث شده است كه كارگاه‌ها كارخانه‌ها به دنبال طراحي سايت و همچنين بهبود سئوي سايت خود باشند. به همين دليل سئو در اراك در سال‌هاي اخير به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

با اين حال يكي از موارد همه كه باعث مي‌شود سئو در شهر اراك فرايندي مناسب براي شركت‌ها و كارخانه‌ها به حساب بيايند، قيمت آن است. در واقع قيمت سئو در اين شهر نسبت به تهران و ساير شهرهاي صنعتي نسبتاً كمتر است. اگر به عنوان مثال ماهانه در تهران 10 ميليون تومان هزينه سئوي يك سايت كارخانه‌اي متوسط باشد در اراك اين مقدار به 50 الي 70 درصد اين مبلغ مي‌رسد كه همين امر نشان مي‌دهد قيمت سئو در اين شهر نسبت به تهران و ساير شهرهاي بزرگ مقرون‌به‌صرفه تر باشد.

پيدا كردن كارشناس سئو در اراك

پيدا كردن يك كارشناس سئو در اراك كار سختي نيست. شما مي‌توانيد به راحتي با كمي جست‌وجو در اينترنت به افراد مدنظر خود دسترسي پيدا كنيد. با اين حال بايد در انتخاب افراد دقت كنيد. داشتن دانش و تجربه كافي در اين زمينه يكي از موارد مهم است كه شما بايد در انتخاب اين افراد حتماً به آن توجه داشته باشيد.

با اين نكته توجه داشته باشيد كه موارد زيادي است كه نشان مي‌دهد يك فرد در زمينه سئو حرفه‌اي است يا خير. به عنوان مثال شما مي‌توانيد موارد زيرا را براي بررسي اينكه كارشناس سئو در اراك فرد حرفه‌اي است به كار ببريد.

ويژگي‌هاي يك كارشناس حرفه‌اي سئو

متخصص سئو در واقع يك كارشناس حرفه‌اي است كه مي‌تواند به راحتي با توليد محتوا و استفاده از اصول بهينه سازي سايت، كسب‌وكار شما را بهتر به كاربران شناسايي كند. در واقع كارشناس سئو با استفاده از الگوريتم‌هاي گوگل، استفاده از تكنيك‌هاي سئو سالم و سفيد و همچنين دانش و تجربه خود مي‌تواند به راحتي سايت شما را در صفحه اول گوگل بر اساس كلمه كليدي مشخص شده قرار دهد.

البته بايد در اين بين به اين نكته نيز اشاره شود كه كلمات كليدي انتخاب شده براي كسب‌وكار شما بايد توانايي رقابت سالم را داشته باشند و به اصطلاح كلمات كليدي با رقابت سنگين نباشند. چرا كه اين كلمات ديگر كارايي خود را از دست داده و صرف هزينه براي آن‌ها امري كاملاً اشتباه است. پس حتماً در انتخاب كارشناس سئو در اراك بايد به اين نكته توجه كنيد كه اين فرد كارشناس چه كلمه‌اي را به عنوان كلمه كليدي انتخاب مي‌كند. اگر كلمات كليدي با رقابت سنگين را انتخاب كند نشان دهنده اين است كه تجربه بالايي در زمينه سئو ندارد.

ويژگي‌هاي يك كارشناس حرفه‌اي سئو
مثال مهم :

به عنوان مثال براي يك سايت دانلود فيلم و سريال انتخاب كلمه كليدي ” دانلود فيلم ” اصلاً كار عاقلانه‌اي نيست چرا كه اين كلمه كاملاً اشباع شده است و ديگر نمي توان در اين زمينه به صورت عادي فرايند سئو را انجام داد. پس با استفاده از همين نكته كوچك مي‌توانيد متوجه شويد كه فرد سئو كار تا چه حدي در حوزه كاري خودش اطلاعات و دانش بروز دارد.

ويژگي‌هاي مهم در انتخاب سئو كار اراك

حال كه كمياب ويژگي‌هاي يك سئو كار آشنا شديد، ويژگي‌هاي مهم در انتخاب سئو كار اراك را به شما نشان مي‌دهيم. اين ويژگي‌ها در واقع ويژگي‌هاي اوليه و اصلي يك فرد است كه در زمينه سئو و بهينه سازي سايت فعاليت حرفه‌اي دارد.

  1. تسلط به موتورهاي جستجو و نحوه عملكرد آن‌ها.
  2. توانايي تشخيص كلمات كليدي پر ارزش با استفاده از ابزارهاي مختلف.
  3. آشنايي مقدماتي با HTML.
  4. شناخت جايگاه كلمه كليدي و كاربرد آن.
  5. مهارت‌هاي نوشتاري و كپي رايتينگ بالا.
  6. آشنا به توليد محتواي بصري مثل عكس، ويديو و اينفوگرافي.
  7. توانايي ساخت و ايجاد لينك در صفحات كليدي.
  8. آشنايي با ترفندهاي سئو و تغييرات الگوريتم‌هاي گوگل.
  9. قابليت تعيين استراتژي كلي براي توليد محتواي غني و كاربردي.
  10. قابليت بهينه سازي صفحات و صفحه‌هاي فرود براي بازاريابي موتور جستجو.
  11. قابليت بهبود اسكيماي سايت و ساختار ريز داده‌ها در سايت.
  12. قابليت كار با انواع سيستم‌هاي مديريت محتوا مانند وردپرس، جوملا، دروپال و سيستم‌هاي مديريت محتواي اختصاصي.
  13. قابليت كار با افزونه‌هاي حرفه‌اي سئو.
  14. قابليت كار با سايت‌هاي تخصصي سئو مانند MOZ، گوگل آناليتيكس، گوگل سرچ كنسول و غيره.

اين موارد تنها بخشي از موارد مهم هستند كه شما براي انتخاب سئو كار اراك مي‌توانيد از آن‌ها استفاده كنيد. كارشناس سئو بايد به اين موارد آشنايي كافي و يا تجربه بالايي داشته باشد. در اين صورت شما مي‌توانيد به راحتي كسب كار و سايت خود را در اختيار فرد سئو كار قرار دهيد.

انتخاب بهترين متخصص سئو در اراك

حال كه با فرايند انتخاب سئو كار اراك آشنا شده‌ايد شايد براي شما جالب باشد كه به دنبال بهترين متخصص سئو در اراك باشيد. در اين صورت شما مي‌توانيد از خدمات ارائه شده توسط حسين براتي بهره‌مند شويد.

حسين براتي به عنوان بهترين متخصص سئو در اراك شناخته مي‌شود. توليد بيش از 1 ميليون كلمه محتوا سئو شده در اينترنت و همكاري با سايت‌ها و آژانس‌هاي سئو حرفه‌اي در ايران باعث شده است كه ايشان به عنوان يك فرد حرفه‌اي در اين زمينه شناخته شود.

همچنين حسين براتي به عنوان بهترين متخصص سئو در اراك، توانسته است پروژه‌هاي سئو حرفه‌اي را در اراك به پايان برساند. به عنوان مثال سايت سوپر ماركت آنلاين اراك كه با نام بامو ماركت شناخته مي‌شود يكي از پروژه‌هاي سئو بوده كه توسط ايشان انجام شده است.

حسين براتي

نكته مهم :

نكته قابل توجه در خصوص حسين براتي به عنوان بهترين متخصص سئو در اراك اين است كه ايشان توانايي كار كردن به بهترين و حرفه‌اي‌ترين افزونه‌هاي سئو، افزونه‌هاي اسكيما، سيستم‌هاي مديريت محتواي وردپرس و جوملا و حتي سيستم‌هاي مديريت محتواي اختصاصي را دارا مي‌باشند. همچنين توليد محتواي سئو شده به دو زبان فارسي و انگليسي از ويژگي‌هاي بارز ايشان است كه نشان دهنده دانش و تجربه بالاي آقاي براتي است.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: 1401/9/19  ساعت: ۱۶ توسط:tabehestila :